۱-۶ تعریف متغیر

 

 

دانش تغذیه‌ای و منبع کسب آن

 

 

تعریف نظری

 

 

 

دانش در زمینه تغذیه مجموعه‌ای از نگرش‌ها، تجربیات و مراحلی است که به صورت درست و صحیح، کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند از این‌رو راهنمای مناسبی برای افکار و رفتارها می‌باشد و می‌تواند در رسیدن به یک روش تغذیه‌‌ای مناسب و سلامت‌مدار مؤثر باشد. دانش تغذیه موجب می‌شود که هر فرد بتواند برای خود و افراد خانواده خود برنامه تغذیه مناسبی تنظیم کند و به آموزش مردم و انتقال این اصول به سایر افراد مبادرت کند (امین‌پور، ۱۳۸۲).

 

 

تعریف عملیاتی

 

 

در این پژوهش سطح دانش تغذیه‌ای دانش‌آموزان و منبع کسب آن در دانش‌آموزان پایه چهارم بر اساس مدل ویسکانسین با بهره گرفتن از پرسشنامه محقق‌ساخته در ۵ مؤلفه سلامت غذایی، نقش تغذیه در تأمین انرژی و رشد، ارتقای سطح سلامت، تنوع غذایی و دسته‌بندی غذایی بررسی می‌شود.

 

 

 

تعداد صفحه :۱۳۰

 

 

قیمت :۳۷۵۰۰ تومان

 

 

 

سایت های دیگر :

دانلود پایان نامه ها-:-همه گرایش ها
پایان نامه های ارشد
دانلود پایان نامه

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها