متغیر وابسته

 

 

مهارت خواندن: عبارت است از فرایند یادگیری تبدیل نمادهای نوشتاری به اصوات گفتار و درک معانی آنها(قیومی، ۱۳۸۰).

 

 

۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی

 

 

متغیر مستقل

 

 

ادراک دیداری: منظور از ادراک دیداری در این پژوهش، نمراتی است که دانش­ آموزان از اجرای آزمون پیشرفته  ادراکی-بینائی فراستیگ به دست می آورند.

 

 

متغیر وابسته

 

 

 

مهارت خواندن: برای سنجش میزان مهارت خواندن، در این پژوهش، متن ۱۰۰ کلمه­ای از کتاب فارسی پایه دوم دبستان دانش­ آموزان استثنایی انتخاب شده و با بهره گرفتن از چک لیست نمره­گذاری شد که نمرات به دست آمده از این چک لیست میزان توانایی و مهارت خواندن دانش­ آموزان را نشان  داد.

 

 

 

تعداد صفحه :۹۷

 

 

قیمت :۳۷۵۰۰ تومان

 

 

 

سایت های دیگر :

پایان نامه دانشگاهی
دانلود فایل های دانشگاهی
دانلود متن کامل پایان نامه های ارشد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها